خوش آمديد

بهترین مکان های دنیا برای صخره نوردی

بهترین مکان های دنیا برای صخره نوردی

صخره نوردی یکی از ورزشهایی است که قدرت و انعطاف بدنی، مهارت، جسارت و اعتماد بنفس زیادی را می طلبد. طبق نظر برترین صخره نوردان دنیا این 15 نقطه از بهترین مناطق این رشته ورزشی شناخته شده اند.


متورا یونان

این صخره به خاطر وجود شش صومعه از مناطق مهم کلیسای ارتودکس در جهان به شمار آمده و از طرف یونسکو به عنوان میراث جهانی شناخته شده است.

بلندا

منطقه اسب مرده آمریکا

این منطقه در گراند کنیون از لوکیشن های معروف فیلم ماموریت غیرممکن بوده است. شیب های شدید و ناگهانی این منطقه و خشکی هوا در این محل بسیار معروف می باشد.


bolanda

صخره عنکبوت آمریکا

این یک صخره عمودی سرخ رنگ است که در 230 میلیون سال پیش تشکیل شده و ارتفاع آن به 244 متر می رسد.

بلندا

شیپراک نیومکزیکو

توسط فوران آتشفشانی که قدمت آن به 30 میلیون سال پیش باز می گردد تشکیل شده و در حال حاضر به عنوان یک نمایشگاه بازالت بی همتا شناخته می شود. قطر این صخره به 500 متر و ارتفاع آن به 600 متر می رسد.

بلندا

آگولاد دیابو برزیل

این صخره مارپیچی 2050 متری به سوزن شیطان معروف بوده و منظره زیبای پارک ملی را در زیر پای خود دارد.

bolanda


لاس تورس ایتالیا

مناظر آلپ ایتالیایی همه ساله ورزشکاران زیادی را به این منطقه جلب می کند. این صخره ها از مشکل ترین صخره ها در اروپا به شمار می آیند.

بلندا

پرکستولن نروژ

بلندترین نقطه این دیواره بسیار عریض و ابعاد آن 25*25 متر می باشد که در بین همتایان خود بی نظیر می باشد. این مکان از برترین جاذبه های نروژ می باشد.

بلندا

الکاپیتان کالیفرنیا

ارتفاع این صخره گرانیتی به 900 متر می رسد و از سنگ یکپارچه به قدمت 100 میلیون سال ساخته شده است.

bolanda

کوه تور کانادا

با ارتفاع قله 1675 متر این صخره بلندترین صخره عمودی جهان می باشد. به علت واقع شدن در یک پارک ملی بسیار زیبا، حتی بسیاری از غیر حرفه ای ها برای تماشا و عکاسی به این منطقه جذب می شوند. همچنین این کوه محل فیلمبرداری بسیاری از فیلم های خاطره انگیز سینما است.

بلندا

کوه رورایما ونزوئلا

بر فراز منطقه جنگلی مرزی بین دو کشور برزیل و ونزوئلا یکی از زیبا ترین صخره های جهان سر برافراشته که الهام بخش نویسنده بزرگ آرتور کانندویل در خلق کتاب دنیای گمشده می باشد.

bolanda

مناره غول کانادا

به علت واقع شدن در یک یخچال طبیعی از دشوارترین و معروفترین نقاط سنگ نوردی آلپاین در آمریکای شمالی به شمار می آید.

بلندا

لاس تورس پاتاگونیا

این منطقه تلفیقی است از کوه، یخچالهای طبیعی و رودخانه های خروشان که از عجایب طبیعی جهان به شمار می آیند.

بلندا

سن مترهورن سوییس

مرتفع ترین و خطرناک ترین قله در آلپ سوییسی که همه ساله تعدادی از کوهنوردان خبره را به کام مرگ می کشاند.

بلندا

سروتوره آرژانتین

برترین صخره نوردان دنیا نیز در مواجهه با این کوه 3100 متری دچار شبهه و ترس می گردند. آب و هوای سرد و بارش مداوم برف در این منطقه صعود به قله را بسیار مشکل می نماید و تا کنون افراد معدودی موفق به صعود آن شده اند.

بلندا

برج بی نشان پاکستان

ارتفاع این کوه به بیش از 6000 متر می رسد و 8 مسیر مختلف برای دسترسی به قله دارد که چند تای آنها تا کنون به تعداد بسیار معدود صعود شده اند.

بلندا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • کار در ارتفاع و دسترسی با طناب

    انجام هرگونه فعالیت کار در ارتفاع برای ادارات، شرکتها، مجتمع های مسکونی و انجام پروژه های کار در ارتفاع بدون داربست، برپایی کارگاههای کار در ارتفاع ورزشی و تفریحی، برپایی تورهای سنگنوردی و صعود با طناب - خدمات کار در ارتفاع و آموزش صخره نوردی صنعتی /انجام کلیه پروژه های شست و شوی نما/ پیچ و رولپلاک نمای سنگی/ رنگ آمیزی نمای ساختمان/ نورپردازی/ پوشش نمای چوب/ درزگیری نمای کامپوزیت و شیشه ای/ نصب دوربین مدار بسته/ نصب بنر وتابلوهای تبلیغاتی/ برپایی تورهای سنگنوردی و هرگونه عملیات کار در ارتفاع و دسترسی با طناب

خدمات ارائه شده

کار در ارتفاع و دسترسی با طناب

انجام کلیه پروژه های شست و شوی نما/ پیچ و رولپلاک نمای سنگی/ رنگ آمیزی نمای ساختمان/ نورپردازی/ پوشش نمای چوب/ درزگیری نمای کامپوزیت و شیشه ای/ نصب دوربین مدار بسته/ نصب بنر وتابلوهای تبلیغاتی/ برپایی تورهای سنگنوردی و هرگونه عملیات کار در ارتفاع و دسترسی با طناب

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • saeid65m@yahoo.com
  • 09101934191
  • 02166846137
  • 09353369949